Uppe i "ottan"

Leon vaknade redan strax före halv 7 och ville inte somna om, och det förstår väl jag då han hade en rejäl laddning stinkivink i blöjan! Han hade inte bajsat på 2-3 dagar och det märktes att han hade lite ont igår kväll, men nu är han nöjd och glad men kommer nog snart att knoppa in igen då han vanligtvis brukar sova till kring 9. Jag har då hunnit raka benen nu på morron inför badhusvistelsen nu på dan. Jag och Robin ska fara och bada med Tuva och Leon ska vara med mamma som turligt nog har kortdag idag och slutar vid 12. Ska bli mysigt att fara iväg bara vi tre då vi inte gjort något tillsammans med bara Tuva sen Leon föddes:)
Tuva var så söt när hon kom ner för trappen imorse, hon är ju van att jag alltid brukar ligga bredvid henne när hon vaknar men nu har jag gått ner med Leon ett par gånger innan, och idag sa hon: "Mamma, du går alltid ner utan mig!" Hehe!

Är föresten stolt över mig själv, jag som brukar äta godis i snitt varje dag har inte ätit en enda på 4 dagar! Nä nu börjar lillgubben vara trött, han är inte så nöjd:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback