Mamma & Tuva-mys:)

Igår eftermiddag åkte jag och Tuva på badhuset för lite egentid med varandra:) Det var jättemysigt och roligt och Tuva var jättenöjd! Dessutom var det knappt någon där så från början var vi helt ensamma i barnpoolen och helt ensamma i multipoolen hela tiden, snacka om skönt! Från och med nu ska jag och Tuva göra någonting bara vi förhoppningsvis en gång i veckan! Det här är det första vi har gjort bara vi sen Leon föddes, förutom att handla på affären men det är som inte riktigt samma sak. Leon fick vara med mammpapp och syrran eftersom att Robin kom hem från jobbet först tidigt imorse, och han hade varit snäll som han oftast är. Jag tror att Tuva får vara ledig idag också, så hon får följa på stan och luncha med Therese, men först ska vi upp på mammas jobb och väga å mäta Leon. Skulle egentligen på bvc idag kl. 13 men det var så missanpassad tid idag så det blir lättare att åka upp dit då vi redan är på Morön.

Nu ska jag fixa lite saker medan lillkillen fortfarande sover.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Va mysigt! Hoppas ni hittar tid och ork att mysa bara ni två så ofta som ni vill! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback