Vikt och längd

Jag hade tippat på att Leon skulle väga dryga 10kg, typ 10,5 eller nått men det verkar som att även han har stannat av lite, vilket är skönt då han inte är lätt att bära på. Men närmare 10-gränsen kan man nog inte komma, han väger 9990g och är hela 70,5cm lång. Denna vikt och längd motsvarar lite mer är Tuva då hon var 8 månader så då förstår ni att han är större än en medel 4,5 månads bebis! Góbullen:)
Nu ska jag klä mig så jag kan åka och hämta Tuva hos farmor Kerstin där hon har sovit inatt. Igår spenderade vi kvällen hos Elina och Krille med kortspel och gott, och vi kom inte hem förrän 02.30, så lite mör är man idag trots att Leon lät mig sova till 09.40;)
Glad påsk!

Kommentarer
Postat av: Elina

så bra att du håller med om det, då behöver vi inte få dåligt samvete då ;) Sista godisdagen idag. Sen börjar det nya livet, iaf för några dagar...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback