Bokat!

Äntligen är det bokat! Nu pratar jag tyvärr inte om någon resa till varmare breddgrader (i wish!), nej nu handlar det om en tid hos barnmorskan för att sätta in en hormonspiral. Dom gör inte det på sommaren, tror dom börjar någon gång i början på september egentligen men barnmorskan jag pratade med imorse var så snäll och fixade en tid till mig på måndag så jag slipper vänta ytterligare en månad (eller två med tanke på hur lång menscykel jag har!). Så nu kan jag snart sluta oroa mig över att bli gravid, det ska bli skönt! Men ni ska inte tro att jag oroar mig mindre för att sätta in en spiral bara för att jag har klarat av att föda två barn (varav en på 4,7kg) nej nej, jag gruvar mig!!


!

Kommentarer
Postat av: EmelieEli

Okej vad skönt för dej att inte behöva oroa sej nå mer ,, men det gör absolut ingenting för mej om du skulle bli gravid igen ;D hahah

2010-08-24 @ 15:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback