Borde sova...

Jag borde verkligen sova nu, eller för längesen egentligen med tanke på att det blir en tidig morgon imorgon. Ska nämliga upp till Haparanda med mammpapp och ikea står såklart på schemat, vad gör man annars där uppe? (no offense) Så det blir att ställa väckaren för bilen ska lämna gården senast 7.30, vilket innebär att jag kommer att måsta väcka Leon som oftast sover till 8.30-9.00. Eftersom Robin jobbar till sent imorgon kväll så har jag skjutsat ut Tuva till farmor Kerstins stuga i eftermiddag, där hon förövrigt verkligen älskar att vara. Så där får hon mysa, busa, hoppa studsmatta och fira faster Elin som fyller 9 år imorgon! Känns som att hon nyss var 3 år som när jag och Robin träffades, tiden går för jäkla fort alltså! Idag har jag och barnen varit på stan en sväng och inhandlat present så det blir att fira på lördag då Robin kommit hem från jobbet. Och kvällen har spenderats tillsammans med bästa Malin här hos mammpapp:)

Nu MÅSTE jag VERKLIGEN sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback