En dag i ursviken

Idag var Tuvas första dag på Stubben och allt hade gått galant (hade iochförsig inte väntat mig annat). När jag lämnat henne imorse 8.45 begav jag och Leon oss till farmor Kerstin då lillbubben skulle stanna några timmar så jag kunde åka till Bea och hjälpa henne slita/spackla/slipa/måla tillsammans med Malin. Storebror vad snäll och hämtade Tuva på dagis så vi hann jobba på lite till! Vi hann tyvärr inte komma till att måla rummets blivande riktiga färger, bara grundmålningen fick plats på tidsschemat idag, men det är alltid kul att hjälpa till ändå, särskilt med mina fina tjejer:)

Nu sitter jag och letar inspiration till vårat framtida hus (som förhoppningsvis dyker upp snarast!), blev inte precis mindre eggad av dagens arbete!

Kommentarer
Postat av: Bea

:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback