Hus x3

Igår eftermiddag flydde jag fältet för en lugn och skön kväll med Malin. Vi gick en liten promenad, lagade middag, såg SATC 2 (äntligen har jag lyckats se den och jag blev då iallafall inte besviken!), käkade gott, pratade...ja en mysig Malin-och-Sofia-kväll helt enkelt! Blev hämtad strax före 10.30 imorse då det bar av till den första husvisningen för dagen (vi hann komma upp i 3!). Två av husen var, som jag tidigare nämnt, väldigt välrenoverade dock hade både fukt så det avskräcker ju en hel del. Ett skulle få sig en rejäl besiktning imorgonbitti och då skulle vi får veta vad som skulle behöva göras, hur det skulle göras, pris och men som skulle måsta stå för vad. Tror visserligen inte att det blir det huset hur som helst men det skadar ju inte att lyssna. Vi har även en planerad visning nästa vecka, hoppas att det kommer ut ännu fler hus i rätt område i veckan:P

Nu ska jag krypa ner under täcket och somna framför tvn. Imorgon väntar dagis, STORdagis till och med. Tuva ska nämligen flyttas över till Stubben (3-5år) som ligger i samma hus som hennes tidigare avdelning. Många av hennes kompisar har flyttat/flyttar över dit nu då det kommer en våg av småttingar till Myran. Hon är helnöjd och längtar massor, och hon är noga med att berätta att hon är en stortjej;)

Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Sara H

Vad roligt med hus! :) Blir också sugen på att skaffa hus, men det dröjer nog innan det blir nå husköp för våran del.

Vilket område är det ni helst vill bo i?

2010-08-18 @ 13:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback