Rensat

Idag känner jag mig ganska duktig för jag har fått rätt mycket gjort. När barnen sov efter lunch så tog jag tag i att rensa i tvättstugan! Och snacka om att det fanns skrot där! Vi har ju flyttat ner tvättmaskinen till sin ursprungliga plats för att sätta tillbaka badkaret uppe, och i samma veva göra om toaletten nere. Känns skönt att man kommit en  liten bit på vägen iallafall även om det är mycket kvar. Den här gången ska jag komma ihåg att ta före och efter bilder (är värdelös på att göra det!) så att ni som inte varit här får se hur toaletten har sett ut alldeles för länge!

Nu ska jag fortsätta mysa med barnen innan dom ska sova:)

Kommentarer
Postat av: :)

Jätte roligt att du har börjat uppdatera så ofta:) Kul att läsa om ditt liv :)

Tack och bock

2010-08-27 @ 20:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback