Latsidan - vad är det?

Här går det undan kan jag lova! Leon är inte den som ligger på latsidan när det gäller att ta sig fram. Han började ju gå utmed möblerna för ca en månad sen och efter det har han bara blivit självsäkrare och självsäkrare för varje dag. För två veckor sen började han släppa taget och det tog inte länge förrän han stod relativt stadigt (mer eller mindre långa stunder), och för kanske en vecka sen gav han sig an den stora utmaningen: att gå utan stöd. Utveckligen har väl sett ut som följer: 1 steg - drutt, 1-2 steg - drutt, 2-3 steg - drutt (igår), 3-4 steg - drutt (idag) och ikväll innan läggdags (då jag lockade med vällingflaskan) hela 6 steg!! Shit, min lillkille, han har mer bråttom än syrran iallafall som var 10,5 månad när hon gick på allvar, för jag tror nog att han går innan det med tanke på att han bara blir 9 månader på lördag (läs: "bara". Huvva vad tiden går fort!)


Behöver jag tillägga att han blir mäkta nöjd när han lyckas gå några steg? :P

Kommentarer
Postat av: Sara H

Wow! Det var inte illa. :)

2010-08-14 @ 18:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback