Home makeover

Jag tänkte överraska Robin med ett nytt sovrum när han kommer hem från jobbet på onsdag. Har tagit första steget idag och målat om fondväggen (var måttligt less på den lila färgen som jag målade när vi flyttade in). Jag tänker dock inte avslöja vad jag målat nu, det får ni se sen (hehe). Imorgon tänkte jag hänga tillbaka sängborden på väggen, borra upp serietidningshyllan och klädkrokarna som legat och samlat damm i snart ett halvår? och sen försöka piffa till med lite kuddar, filtar och krimskrams i någon fin färg.

Glömde säga igår att vi fixade lite på Leons rum så nu är det nästan färdigt. Vi borrade upp fönsterbrädan och två kubhyllor, och jag fick äntligen piffa till rummet med lite fina saker! Nu längtar jag bara tills jag och mammsen ska på ikea den 10 september så jag kan köpa det sista, i form av leksaksförvaring, mattor och förmodligen annat smått och gott! Jag lägger ut bilder när allt är på plats men ni kan få en liten sneakpeak nu iallafall.


Orange.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback