Bus

Har just kommit ut från en välbehövlig dusch och sitter och surfar runt lite samtidigt som jag tittar på när min syster brutalt dödar en massa oskyldiga människor! Ja inte på riktigt såklart, hon spelar Prototype på 360, men hon ser lite smått besatt ut måste jag säga;)

Idag har jag och barnen hunnit med några saker iallafall. Vi inledde dagen med en förmiddagspromenad tillsammans med Sandra och Rasmus som kom hit för att gå anderstorp runt. Sen när barnen sov passade jag på att färdigställa sovrummet och det blev riktigt stor skillnad kan jag säga, det ska bli kul å se vad Robin säger när han kommer hem imorgon. När barnen vaknade gick vi några hus bort till Linn och Anders för att Tuva och Edwin skulle få leka en stund, och huxflux blev vi bjudna på middag (supersmarriga hemmarullade köttbullar!) så vi blev där ett tag:) Och imorgon ska vi på leklandet tillsammans, det lär nog uppskattas av busungarna!


Bus i lekparken :)

Kommentarer
Postat av: elin

Åh gu så gó hon är alltså!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback