Troslisa

Har ju totalt glömt att skriva om hur duktig Tuva är! Vi hade ju bestämt att innan sommaren var över så skulle hon vara blöjfri (dagtid åtminstone) och vi är så glada och stolta över våran stortjej som slutligen har lyckats med det! Många gånger har man velat ge upp, snöra trosorna och sätta på en blöja istället MEN vi hade gett oss f*n på att det skulle gå, och skam den som ger sig! Kissandet lärde hos sig att kontrollera hyffsat fort men det var nummer 2 som var det stora problemet. Hon försökte hålla sig från att göra det men det resulterade i en massa småduttande i trosorna, vilket blev ganska påfrestande efter ett tag. Tvättmaskinen gick varm fullproppad med färgade trosor och jag trodde att jag skulle bli galen samtidigt som jag försökte hålla humöret uppe. Men bara från en dag till en annan så började även det hamna i toaletten, och nu har det inte hänt en olycka på snart två veckor!

"Nu blir du och pappa jätteglada på mig när jag har bajsat i toaletten!"
(det säger hon varje gång hon varit duktig)

Kommentarer
Postat av: elin

Vad duktig! Stortjejen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback