Julhelgen

Vi har haft en mysig helg hos min mormor i Missenträsk. Julen har firats med min familj och mina kusiner, och allt som allt var vi 15 st;) Det åts god julmat, skumtomtar, dracks julmust, busades i snön och spelades spel in i det längsta. Barnen har varit snälla och lekt bra, lite gnabb ibland men det är nästan oundvikligt med två 3-åriga tjejer och en 4-årig.
Igår kom vi hem med en massa fina julklappar och nöjda men trötta barn. Efter en sväng på Solbacken och handling på Coop entrade vi hemmet för middag i vardagsrummet framför en tecknad film. Sen var det dags för Robin att åka mot jobbet igen, så jag och barnen är ensamma fram till onsdag då hans ledigvecka startar och då blir det att göra klart nere-toan. Vi köpte ett handfat igår så snart slipper vi springa upp varje gång det trycker på:P



Myys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback