Knattebio

Kan inte komma ihåg senast jag var sminkad och klar den här tiden, barnen sover ju oftast till framemot 8.30 och man kliver ju inte direkt upp i onödan:P Anledningen till att jag redan är klar är för att vi ska på knattebio i Skelleftehamn med Tuva nu på förmiddan. Hon har aldrig varit på bio och det känns lämpligt att börja med just knattebio då filmerna bara brukar vara kring 50 min långa. Tror dock inte att det kommer att bli några problem för henne att sitta still, hon älskar ju film och att se på bio blir nog mäktigt för henne. Det ska bli kul att se hur hon reagerar när hon ser vilken film det är, de visar Molly - Jul och andra historier och hon tycker väldigt mycket om Molly-böckerna så det kan bli en hit;)

Nej nu måste mina tre sjusovare väckas så vi hinner äta frukost och komma oss iväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback