Kräk & bläk!

Igårkväll drattade Tuva dit. Hörde ett "UUÄH!" när jag kom ut från duschen och då var både Tuva och sängen nerkräkt. Det kom rejält första gången sen bara tre små duttar, så sen 01 inatt har det inte kommit nått mer iallafall. Hon har fått i sig lite proviva och en halv hårdmacka på morgonen och nu sitter hon och petar i lunchen, mest sylt som åker ner tror jag. Men hon verkar som vanligt idag, det har varit full gas ända sen imorse men nu börjar energin tryta då hon inte fått i sig speciellt mycket näring, så nu myser vi framför tvn medan Leon sover ute. Jag håller tummar och tår för att lilla loppan ska slippa detta, inte kul med okontrollerat kräkande:/ Men OM det nu lix ska komma, OM jag och Leon också ska åka dit så får det lov att komma inatt så vi kan fara på det årliga julbordet på pappas jobb på fredag. Vill verkligen inte missa det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback