Mammas lillkille!

Tänk, bara 2 dagar kvar till julafton, december har verkligen sprungit förbi! Hoppas att tiden framtill att skolan börjar kan gå lite saktare så att jag hinner njuta extra mycket av att vara hemma med mina små. Snacka om att det kommer att bli lite omställning i huset i januari, inskolning för Leon och skolstart för mig, vilket betyder tidiga mornar och långa dagar på dagis och skola! Känns jobbigt att barnen kommer att måsta vara på dagis en del (Tuva har typ aldrig haft mer än 15 tim i veckan) men det känns bra när man vet att Tuva trivs och att Leon har sin syster på samma ställe! Kan inte fatta att han ska inskolas snart, mammas lillkille, känner hur ångesten kommer krypande samtidigt som det på något vänster ska bli skönt att ta tag i mitt liv på utbildningsfronten.


Sötpojken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback