Dagen efter

Det känns inte som dagen efter för mig, kanske kan bero på att jag nästan kände mig helt nykter när vi kom hem inatt. Vi var några tjejer hos Terran som tjattrade och hade trevligt och sen drog vi ut på Station vid 00. Träffade några bekanta ansikten som jag inte sett på länge, vilket alltid är kul, men annars så var det inte mega kul. Helt klart godkänt men såhär i efterhand så hade jag hellre stannat hos Therese hela kvällen. Hur som helst, när det stängde så började jag och Elina traska hemåt, det kändes att man bara hade nylonstrumpor kan jag säga! Väl hemma tog jag en varm dusch och sen kastade jag mig i sängen. Robin bjöd på frukost på sängen (hör å häpna!) innan han for till Bygdsiljum för att åka bräda. Nu hade jag tänkt gå ut med Tuva en liten stund innan lillskorven kommer hem:)


Kommentarer
Postat av: elina

Tråkigt att det kände så vännen, jag som var SÅ rolig att vara med igår ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback