Drömmer

Nu har Robin just lämnat stugan för att åka iväg och jobba. Båda barnen sover för tillfället så jag sitter och tittar på möbler och inredningsprylar och drömmer mig bort till ett hus! Kan inte bara vårat drömhus komma ut på hemnet nu? Usch vad jag vill flytta!

Igår blev det tacomiddag hos Elina och Krille och sen bara chill. Vi kom hem därifrån imorse kring 10 (det är en tradition att sova över hos varandra då vi inte är bäst på att komma oss i säng:P) Idag kommer mest troligt Therese på besök och ikväll ville syrran komma hit å sova:)



Kommentarer
Postat av: Jenny

Vaa mysigt med sånna traditioner:) Guu förstår att ni längtar till hus, jag med :) Men vars vill ni bo ngnstans då :)

2010-02-18 @ 19:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback