Hål?!

Idag har jag varit hos tandläkaren, alltid lika trevligt eller så inte. Hon skrapade tandsten i sinne och det gör så förbannat ont plus att hon upptäckte två hål! 2 hål?! Har fasen inte haft hål i tänderna på säkert 6-7 år, så nu blir det tillbaka dit på tisdag till veckan för att laga dom! Jippi! Tur att jag har försäkring iallafall så jag slipper betala!

Robin ska mest troligt på party ikväll så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på med barnen, antingen så blir vi bara hemma eller så kanske vi hälsar på moröfolket, vi får se. Imorgon blir det som sagt stan direkt på morgon med Elizabaisa och sen hem till mig för att göra oss klara och därefter vidare till Therese:) Ser väl om jag träffar några bekanta ansikten ute imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback