Inför dopet

Nu hoppas jag att allt är fixat inför dopet imorgon. Leon har fått nya kläder (som jag förvisso inte har provat på honom än), fixat kakor (som jag inte bakat själv) och sen kan jag inte komma på något mer. Farmor Kerstin har iallafall varit snäll och ambitiös nog att baka bullar, så med lite tur kanske det kompenserar upp för mina butiksköpta kakor. Kände rent att jag inte orkade baka efter allt febrande och kräkande i huset så det får helt enkelt duga. Och dom goda smörgåstårtorna från Brinken lär ju mätta många magar så jag hoppas och tror att folket inte kommer att svälta ihjäl:)

Kom på att jag inte alls är klar med allt. Måste tömma digital- och videokamera (som båda är smockfulla) och sen tvätta lite kläder...sen är jag NOG klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback