Nya inköp

Det blev några köp idag iallafall, två bodies och ett par byxor till Leon, ett par jeans till Tuva och en tshirt och lite krimskrams till mig. Hittade dock inga skor men nu sen jag kom hem har jag beställt två par från skopunkten.se som jag hoppas ska passa och överensstämma med bilderna. Det blev ett par boots och ett par "finare skor", ca 550kr för båda inkl. frakt, helt okej om ni frågar mig. Ska ju på utgångspremiär om två helger och jag är riktigt nervös! Det ska bli jättekul samtidigt som det känns lite konstigt bara av blotta tanken att vara utan Leon för första gången en hel kväll! Har börjat trappa ner lite på amningen nu iallafall, är väl tredje dagen nu som jag har börjat byta ut varannat mål till ersättning. Tänker inte skriva en lång historia och försvara mig mot dom som tycker att man ska amma ett visst antal månader om man har mjölk utan jag tänker kort och gott bara säga att det är vad som känns bäst för mig just nu och att matandet kan vara minst lika mysigt även om man ger från flaska.

Nu ska jag gå ner och fixa lite käk till mig och Tuvis, vi får se vad jag hittar på för kulinariskt idag. Host!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback