Taggad!

Nu börjar jag vara riktigt taggad inför lördagens bravader. Först blir det en sväng på stan då Elina kanske ska hitta sig något att ha på sig och sen blir det hem till mig och göra sig klar för att sedan dra vidare till Terran där kvällen ska inledas. Jag ser verkligen fram emot det, det kommer att bli jättetrevligt! Visst har jag fortfarande lite ångest över att lämna bort Leon för första gången men jag försöker att tänka lite "egoistiskt", att en kväll utan båda barnen kan jag väl förtjäna och det är ju inte direkt så att dom lider av det. Tuva ska ha myskväll med pappa Robin och Leon ska sova hos mormor och morfar själv för första gången:)

Ikväll kommer Robin hem och då blir det förhoppningsvis bara mys. Ska iallafall se andra avsnittet av Vinterspelen som var ganska lustigt! Vi får se om vi ska fortsätta att vara kreativa och stöka på här hemma nu när han är ledig i en vecka, jag återkommer om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback