Jo, vi lever!

Det är bara att konstatera att jag inte hör till dom som är flitiga bloggarna. Jag menar snittar man ett inlägg per månad så är det inte så konstigt att besökarna inte strömmar in. Jag ska verkligen försöka bli bättre nu, det är bara det att tiden är knapp, och när tiden väl finns, ja då finns inte orken! Men nu när man har börjat få kläm på livet som dubbel småbarnsförälder så kanske det går bättre.

Vad har hänt sen sist då? Jo Leon har börjat kommunicera med omvärlden genom sitt underbara leende och gulliga jollrande. Och Tuva blir bara duktigare och duktigare på att prata och uttrycka sina känslor i ord. Hon älskar verkligen sin lillebror och det påpekar hon ofta, och det går inte en dag utan att hon ligger och myser med honom och berättar hur söt han är och hur glad hon är för att han har kommit ut ur mammas mage;)

Just nu sitter jag och drömmer mig bort, vill verkligen har ett hus, en villa alltså. Det är så sjukt dyrt att bo här där vi bor och vi har insett att vi måste göra nått åt den saken. Ska börja med att lägga till hemnet.se som startsida.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Va roligt med ett livstecken från dig!



Åh, så underbart mysigt med barn! Jag avundas dig lite;)

Kram!

Postat av: matilda

hej av kul att höra att ni mår bra och allt planer på hus börjat smidas..:) Ha det bra så länge. Kram

2010-01-22 @ 09:54:41
URL: http://familjenlovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback