Kommentarer

Igår när Tuva var på dagis passade jag på att gå in till stan å träffa Malin. Det var evigheter sen vi hittade på nått så det var mysigt att luncha och kika runt lite :)
Jag har upptäckt att när man går med barnvagn på stan är det nästan omöjligt att inte få kommentarer. Visst att folk kollar ner i vagnen och åh-ar sig men igår var det en lite gammal tant som kom fram. Hon kollade på Leon ganska bedrövat när jag bar honom inne på Vintergatan med uppknäppt overall och utan mössa. Hon sa någonting i stil med: "Men oj oj oj lilla vän, inte har du väl honom ute sådär utan någonting på huvudet?" Självklart inte, det är ju -18 ute men när man är inne i affärerna blir det ganska varmt, särskilt när han ligger i en åkpåse mestadels av tiden. Hade det inte varit för att hon var så gammal och söt så hade jag blivit irriterad. Klart att folk menar väl men vad fan, man är väl inte helt bakom flötet?

Har städat bort lite här hemma nu på morgonen och just kommit ut ur duschen så nu blir det frukost, magen kurrar! Fast om jag känner min son rätt så får han nog sin frukost före mig. Sen blir det kanske en prommis med Bea och Thea om dom inte skulle på stan, och ikväll kalasmiddag hos mammpapp.

Kommentarer
Postat av: Bea

Lilltanten! Hon hade väl inget bättre för sig förmodligen ;)

Vi får ta våran promme nån annan dag :) Ha en bra helg! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback