Give me more

NU har jag sett den, och den var värd att vänta på (som om att jag inte hellre hade sett premiären!). Längtar som fan till nästa, måste nog ta och läsa boken igen för att stilla abstinensen en aning. Och förövrigt så är min syster knasig! Hon har inte läst någon av böckerna utan vill att varje film ska vara en surprice, visst jag fattar vad hon menar men hur kan hon? Där har jag iallafall en håll-hake på henne, hon kanske ska bli min lilla bitch or else I'll tell! Nä, skämt å sido, så ond kan jag inte vara, inte mot min fina lillasyster :)

Kommentarer
Postat av: Ewe

På tal om din syster så minns jag en sak du berättade, i högstadiet måste de ju ha vare, att när ni va ute på gården en gång så skulle du sparka över hennes huvud men råkade sparka rakt på hennes huvud istället :P Och hon lovade att inte säga något till eran mamma men när ni kom in började hon storgråta och sa de i alla fall :P ^^

Postat av: Bea

Haha Sofiiia! Du är ju värre än vad jag var :P

2010-07-03 @ 08:27:39
URL: http://beeatriice.blogg.se/
Postat av: den snälla och duktiga lillasystern!

haha har det här blivit någon slags "berätta-alla-mörka-hemligheter-om-martina-lundberg" blogg ellerr? ;)



hahahahahahah din bitch? dreaaam on big time, sister from the same...mother? (A)

2010-07-03 @ 12:40:58
URL: http://kalaskras.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha jag har inte heller läst böckerna ;)

2010-07-03 @ 21:13:46
URL: http://sandralindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback