Hundvakter

Sen igårkväll har vi varit hundvakter åt Tyson, han är så fin och gó att vi ville ha han en natt till och så blev det. När han kom igår så hade Tuva redan hunnit somna men när vi skulle lägga oss så vaknade hon och blev jätteglad över vad hon såg. Tuva älskar verkligen hundar (eller djur i alla former) men frågan är om inte Tyson gillar henne mer! Han blev blixtförälskad och kunde inte sluta pussa på henne och efter en liten stund kläcker Tuva ur sig: "Tyson gillar mig som draken gillar zebran i filmen!"

Jag brast ut i skratt för jag förstod att hon egentligen menade åsnan, scenen från Shrek 2 då draken får syn på åsnan och blir störtkär:P Hon är för söt lillgumman! Och sen sa hon: "Vi får leka imorron, vi måste sova nu, klockan är halv tio!" (hehe, den var minst 01.30 men halv tio är ju normalt sett sent för henne så!)

Idag har vi varit ute och promenerat i princip från morgon till kväll och alla är rätt trött och slut nu. Barnen sover plus hunden, och det är nog inte långt bort för den vuxna delen av familjen heller!





Skogspromenad, hundträning och lördagsgodis.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja jag är mycket större denna gång :)

Postat av: Tim

Riktigt schysst att ni kunde ta hand om han :) tacktack!

2010-07-27 @ 22:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback