Hussjukan

Åh, idag håller jag på att bli galen. Kan inte tänka på annat än hus. Jag vill ha mitt eget hus som vi (läs: jag, haha) kan forma till vårt eget. Där barnen kan springa runt busandes, skrattandes på den stora gröna gården. Vart finns du huset? Och när kommer du ut på hemnet.se? Skynda dig för jag håller som sagt på att bli galen! Jag vill också måla, välja golv, tapeter, småtjaffs. Planera kök, badrum, mixtra med färger, former. Trots att jag är en Spara så känner jag verkligen för att slösa. "Slösa" en massa pengar på vårt fina hus för att göra det ännu lite finare. I ett desperat försök att dämpa min desperation så sitter jag och kollar kök, tapeter, golv, ja allt det jag redan nämnt, dock verkar det konstigt nog ha en tvärtom effekt!


Kändes klassiskt att rita ett rött hus.
Varför är det så?

Kommentarer
Postat av: Elina

det kommer gumman, det kommer. När du minst anar det:)

Postat av: elin

Ja här har vi en annan som sitter i samma båt.. tänk om vi kunde hjälpas åt att ro tillsammans kanske vi snart är i land?! ;)

2010-07-26 @ 23:21:00
URL: http://mejelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback