Inbrott?

Nej riktigt så allvarligt är det inte men det känns lite knasigt att vara hemma hos Sandra och Peter utan att någon av husfolket är hemma. Vi har ju bilen här på gården och gubben min är ute och skruvar. Turbon ska i, nått rör ska bytas, ja det är väl i stora drag vad jag har koll på! Vi har varit här sen 13.30 ungefär, så vi hade med oss lunch som har lagats här och sen fick jag ett il så jag har städat lite, inget avancerat bara lite disk och plock och dragit en vända med dammsugaren. Tror nog att det uppskattas av Sandra ikväll när hon kommer hem efter en låång arbetsdag, då kan hon bara slänga sig i soffan och njuta, precis vad hon förtjänar:)

Ole dole doff...sitter och överväger om jag ska gå ut imorgon eller inte. Skulle självklart vara jäkligt roligt men frågan är om jag pallar? Jag får känna efter lite till innan jag bestämmer mig. Nu ska jag gå och mysa med troslisa framför ice age 2 och njuta av lugnet medan Leon fortfarande sover;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack tack tack tack Sofia :) Det behövdes verkligen idag,det är superfint här hemma !! mååånga pussar och kramar till DIG =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback