Leon fakta



Ålder:
8 månader

Vikt: 10815g

Längd: 75cm

Humör:
Ständigt glad (ytterst få undantag)

Skrattar när:
Storasyster Tuva busar med mig

Gråter när:
Jag inte får suga på näven när jag äter gröt och kleta runt den i hela ansiktet och när mamma lämnar rummet (lilla fjollpojken)

Utveckling: Kryper på alla fyra, går utmed möbler, klättrar i trappan, vet vars lampan är, vem mamma/pappa/Tuva är, säger "duttä", "babba" och "mmama" då och då, dansar till musik, klappar händerna, vinkar

Favoritsysselsättning: Helt klart att klättra i trappan!

Godast just nu: Mjölk (som jag knappt fått smaka), saft (som jag endast får dom varma dagarna jag vägrar vatten) och hemmagjord mat i all form (släng dig i väggen burkmat!)

Mani: Slita i hår (särskilt mammas)



Kommentarer
Postat av: elin

Vad roligt att du gjort såhär! Jättekul att ha kvar! :) ..och precis så söt som syrran! ;)

Postat av: Lisa

sv; hahah jamen precis:D!



gud så gullig han är=)!!^

2010-07-21 @ 15:24:59
URL: http://lisani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback