Pite-tripp

Igår mitt på dagen satte vi oss i bilen och åkte till våra nyinflyttade vänner, Ante, Erika och Freja, i Piteå. Jag skulle mer än gärna ta deras hus, det hade verkligen den perfekta öppna planlösningen och dom hade kommit en bra bit på vägen med att "rusta upp" det! Barnen busade, vi käkade grillat, spelade kort och pratade på deras fantastiska inglasade altan (när vår envisa dotter till slut somnade!). Vi var där till ca 15.30 idag och då bar det av hemåt. Väl hemma i skellet blev jag och Tuva avsläppta på Leos för lite bus på tu man hand. Vi körde hårt i 1,5 timme och sen traskade vi mot coop och sen vidare hem, trodde inte att Tuva skulle orka hela vägen själv med det gick jättebra, stortjejen!

Nu sover båda barnen, Tuva somnade direkt (borta bra med hemma bäst), och Robin är och spelar golf så nu ska jag njuta av lugnet i form av att utforska www.allasakerjagvillha.se :-P


Bus i Piteå!
Nöjd nytatuerad tjej efter dagens besök på leklandet!

Kommentarer
Postat av: frida

gud va mammalik hon är tuva!:) och leon har verkligen blivit stor och lik pappa:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback