Bea-mys & toastäd

Imorse när jag hade lämnat Tuva på dagis och var påväg hem mötte jag Bea och Thea. Jag och Leon promenerade med dom till Theas dagis och sen blev vi inbjudna på frukost följt av kaffe:) Var där ända fram till 12.30 och då skulle Bea på banken och fixa lite saker inför husköpet. När jag kom hem körde jag en vända med dammsugaren och sen började rensandet. Det blev en hel kasse full med skrot när jag städade och omorganiserade toaskåpen, och sen stod dammtorkning och skrubbning av ALLT på tur. Nu känns det fräscht därinne igen!

Imorgon 11.30 ska jag bli snygg, då ska nyttja "kursen" på Make Up Store som jag fick i julklapp. Hade varit kul att bli sminkad där nästa lördag när det blir tjejparty men lördagar är uppbokade låångt i förväg så det fick blir imorgon då den bara är giltig juni ut. Alltid kul med lite tips och idéer och nytt smink ändå:)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ååh, va roligt med att bli lite sminkad :)

Ta kort och lägg upp så man får se :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback