Bergsbestigning

Packade in ungarna i cykelkärran på förmiddan plus 10kg (?) packning och trampade iväg mot Morön. Fram till stan går det ju som en dans då vägen är plan men eftersom att mamma och pappa bestämde sig för att flytta till toppen av ett berg (bara liite överdrift) för snart 23 år sen så fick jag kämpa mig och barnen upp för ett par rejäla backar! Tjurig som jag är så hade jag bestämt mig för att jag skulle klara hela vägen utan att gå, och det gjorde jag, dock var jag relativt svettig när vi kom fram 25 min senare!
Just nu sover guldklimparna och lite senare idag bär det av till Medle för att fira kusin Amanda som fyller myndig idag, GRATTIS! Och vid midnatt har jag ju bjudit världens bästa syster på premiären av Eclipse som vi båda ser väääldigt mycket fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback