K.I.L.L.M.E

Jag vill varna känsliga läsare för att fortsättningen av detta inlägg kommer att innehålla många svordomar och självhatande fraser! Here we go...

Jag är så arg och irriterad på mig själv, vilken jävla pantskalle jag är! Jag var bombsäker på att Eclipse-premiären var inatt men nej, den var ju såklart igår!! Alla har pratat om onsdagnatt och då har jag tänkt onsdagnatt inte onsdag-tidig-morgon. Men men såhär går det när man är en förvirrad tvåbarnsmamma på 22 år med alldeles för lite koll på mina egna behov, och för att inte tala om alldeles för inaktiv på facebook som garanterat hade gett mig ett antal påminnelser av folk som taggat inför filmen IGÅR!
Nä nu ska jag deppa ihop ikväll! Det blir en inlinessväng till maxi med syrran och sen ska jag trycka onyttigt tills jag spricker! Ska deppa tills på fredag 21.15 då jag äntligen ska få se filmen som jag borde sett igår (tidigt imorse) och jag ska fanimej på premiären av Breaking dawn!!!


Kommentarer
Postat av: Elina

Stackarn, men jag kan inte låta bli att småle;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback