Tjejfest

Igår vankades tjejfest i Elinas 23-årsdags ära! Dagen inleddes med en tripp på stan med Bea, Elina och Maria, de två förstnämnda skulle hitta något att ha på sig och sen skulle alkoholen inhandlas innan vi for vidare till hem till Bea för att förbereda oss inför kvällen. Jag blev proffssminkad av Malin och fick snygga lockar i håret av Bea:) Tjejerna droppade in eftersom och jag tror vi var 12 stycken som mest!
Det var jätteroligt och stämningen var på topp! Vid 23.30 tiden begav vi oss till stan på lite olika sätt. Jag åkte taxi med Malin, Bea och Maria och sen ställde vi oss och köade utanför Station. Jag, Malin och Bea gav dock upp efter ett tag då vi insåg att det var fullt och dom bara släppte in folk när andra gick därifrån, så vi gick en tväris till Calles och sen blev det Max innan vi slutligen begav oss hem.
Jag har mått prima hela dagen trots en frisk blandning av cider, sprit, vin och champagne, så det tackar jag för! Innan barnen kom hem från farmor Kerstin på eftermiddan städade vi undan det värsta efter fjärrvärme killarna, har kvar att skura i en del rum men det får jag ta imorgon. Leon sover och nu är det Tuvas tur att nattas sen ska jag slappa i soffan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback