Köp & återköp

Har gått med barnen in till stan en sväng idag i det härliga vädret, var dock lite irriterad för vissa gångvägar var inte så bra plogade! Jag skulle lämna tillbaka en baddräkt som vi köpte till Tuva igår och sen köpa utebyxorna som äntligen kommit in i hennes storlek. Hittade även en tröja åt mig själv, som blev väldigt billig då det var 10% plus att jag hade en 50kr-check!

Ikväll kommer Elina och roar mig, och ni vet väl vid det här laget hur dom kvällarna brukar se ut, ikväll blir det DOCK utan gottislisk för båda vi ska ta tag i våra sockerberoenden! Såå frukt och kvällsmacka står på schemat;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är det kasst plogat på vissa cykelvägar! Svor när jag gick till Theas förskola igår! Glad påsk! Kram

2010-03-31 @ 09:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback