Rävarbacken

Igår blev det ännu en härlig utedag, trots att solen inte riktigt ville titta fram som i förrgår. Men härligt var det som  sagt. Det blev hamburgergrillning, pulkåkning, fika, varmchoklad och en massa bus i snön. Alla barn var jättesnälla och glada, och efter några timmar ute for vi vidare för ett dopp eller två på Edda. Det var riktigt skönt att bada, har inte gjort det sen i somras. Tanken var att Leon också skulle få bada men han valde att sova i vagnen hela tiden så det får bli en annan gång. Behöver jag säga att man var härligt slut igår kväll? Vi var lata och lyxiga nog att beställa kinamat och efter den hade slinkigt ner i magen så var det dags för Robin att röra sig mot jobbet. Men ensam blev jag inte, för i samma veva kom Elina som planerat och spenderade kvällen med mig:)

Nu ska jag göra barnen i ordning så vi kan ge oss ut i +4 vädret!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback