Risgryn

I tisdags upptäckte jag att Leons första tand hade tittat fram, ganska exakt samma tid som Tuvas första gjorde, tror att hon också var ca 4,5 månad då. Imorse vaknade Leon redan kl 7, han som oftast brukar sova till minst 9, och han var gnälligare än vanligt. Inget dög. Efter ett tag kollade jag tempen på han, och klart han var gnälligt, han hade ju 38,6. Plus att jag upptäckte att risgryn nr 2 också är på g upp, man ser den liksom genom tandköttet så den är nog inte många dagar bort.

Snart ska Tuva och Robin på leklandet, det blir en två-dagars, och själv så ska jag på stan med Elina och någon timme:)



Storasyster & lillebror:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Världens finaste :)

Postat av: elin

Vilka underbara bilder! :) Dom är ju för söta!

2010-03-28 @ 22:46:40
URL: http://mejelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback