Premiär hos tandläkaren & finbesök

Det gick hur bra som helst idag, jag som trodde att Tuva skulle vara jätteskeptisk men icket! Hon hade gärna pillat på allt och tryckt på alla knappar om hon hade fått. Hon satt iallafall snällt och fint i stolen nästan hela tiden, sen satte springet i benen igång (arv från sin far) och då fick hon mutas med "vad-duktig-du-var-lådan". Alla tänder var på plats och allt såg bra ut och efter en lång stund av beslutsångest, "ska jag välja hästen, apan, båten, ringen eller klistermärket?" (arv från sin mor) så beslutade hon sig för hästen och vi kunde gå hem igen.


Spännande!

Väl hemma kom vårat finbesök som bestod av min kära och saknade vän Sanna, och hennes hund Isa (till Tuvas stora förtjusning). Det var SÅ KUL att träffa henne och prata för det var så längesen nu! Jag och Sanna umgicks 24/7 från dagen vi träffades på Kanal i sjuan till vi gick ut trean på Balder och hon flyttade till Umeå, och det är så härligt att det känns precis som förr även om vi inte har träffats på år och dar! En vän för livet helt enkelt!


Bus och mys.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ååh, det var så kul att komma på besök :) Ja vi kommer verkligen att vara vänner för livet. Det var precis som förr, riktigt härligt att ses. Det måste vi göra om.

Jag längtar tills du ska komma på besök här i Umeå :) PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback