Bilder

Sitter och kollar på en massa bilder från när Tuva var mindre, vilken sockertopp! Eller det är hon ju fortfarande men det är så svårt att förstå hur lite hon såg ut på bara ett år sen, det hinner hända så galet mycket! Ska ta och gå igenom alla bilder snart någon dag och framkalla alla fina kort på barnen. Ska fasen kolla om ett fotoalbum imorgon när jag ska på stan med mammsen!
Hittade även en hel del bilder på henne där jag nästan hoppade till och trodde det var Leon. De flesta tycker inte att de är så särskilt lik varann, och det kan jag väl hålla med om på ögonbiten iallafall, men jag har alltid tyckt att näsorna och munnarna är snar lika, och de har väldigt lika minspel också. Vi får väl se om ett år eller två, då kanske man kan avgöra bättre;)

Charmtrollet (juni 2008)

Kommentarer
Postat av: Louise

Har nog inte heller tyckt att de sett så lika ut men på den där bilden går det inte att ta miste på vem som är hennes bror!;)

Postat av: frida

sofia dom har nu på fuji direkt 100 bilder gratis du betalar bara 29:- för frakten!:) bara ett tips!:):) jag framkallar som aldrig förr direkt jag får ett sånt erbjudande framkallar jag MINSt 200 bilder!;)

2010-05-30 @ 07:52:41
URL: http://shooooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback