Färdigunnat!

Nu har jag nog unnat mig klart för den här månaden. Var på stan med barnen och syster idag och handlade en hel del saker den här gången också men då gjorde jag ju några kap också! Två basic linnen till bra pris, en snygg liten axelbandsväska med nitar, ett armband, pyssel till hemmagjorda ringar (som min kära syster hjälpt mig med) och slutligen ett par nya skor! Har länge suktat efter ett par vita converse (med hög kant) men tvekat varje gång jag kollat på prislappen. Men idag hittade jag dom perfekta kopiorna för 299:- och därmed 400:- billigare än orignalet :)


Kommentarer
Postat av: Bea

Härligt med fyndshopping :)

Postat av: Malin

Var fyndar man sådana skor?? :)

2010-05-31 @ 21:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback