Värt!

Tack vare regnet tappade jag suget att gå in till stan och köpa bikinidelarna som jag lagt av till idag. Hade mina tankar på att ta bussen men det kändes för jobbigt och latit så jag övervägde helt enkelt att skita i att köpa dom och hoppas att de fanns kvar på fredag. Men som tur var gick jag in på stadium.se och fick då se att dom har 20% rabatt på alla badkläder på webshoppen! Och dessutom är det helt konstnadsfritt att beställa om man väljer att hämta ut paketet i butik! Så nu slipper jag inte bara gå i regnet utan jag sparar 60:- på kuppen också;P

Kommentarer
Postat av: Elina

Vilket klipp ;)

Postat av: Tuvaling/Ida

Hej! Ja det finns några som är mannligare. det beror väll vad du är ute efter. Men det vanligaste till killar brukar vara läder halsbanden. Har ju oxå lite tjockare dubbla länkar. Men dessa har jag hemma (är i sommarstugan nu) Så har tyvär ingen bild på de ännu. Är det någonting speciellt du önskar så ska jag självklart göra allt jag kan för att hitta en sådan kedja! Priserna avser dock den kedjan som visas på bilden. Skulle man vilja ha en annan kedja tar jag endast ut den extra kostnaden som det innebär för mig. (oftast skiljer det inte så mycket ngn tia möjligtvis)

2010-05-26 @ 14:56:33
URL: http://tuvaling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback