Baka?

Ikväll har vi varit på min kusin Edit's 3årskalas och kalasat tårta och annat gott! Tuva och Edit lekte superbra, tror aldrig dom har lekt så mycket med varandra förut. Dom var så glada och busiga och bråkade inte en enda gång! Kul:)
Nu sitter jag och slösurfar i soffan och funderar på att pallra mig till köket och slänga ihop en mazarinkaka till kalaset på söndag. Frågan är om jag orkar? Tror nog att jag måste orka om jag vill lyckas med min utmaning: "Inga köpeskakor på barnens kalas!" Brukar ofta vara lat och köpa, men hur kul är det? Eller det är väl inget fel men det känns inte lika kul att bjuda på så jag tänkte vara duktig iår. Har ju iallafall baka en äppelkaka som ligger i frysen och väntar:)

Jo, det blir bakning nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback