Första födelsedagen :-)

Då var en dag fylld med kalas avklarad! Det har varit många här och grattat och lika många fina presenter har lillgubben fått! Nu är man alldeles slut i skallen och det känns skönt att dagen börjar lida mot sitt slut även om det självklart har varit en rolig och mysig dag, men det känns att det har varit ett tjugotal personer här samtidigt under några timmar idag vill jag lova. Nu hör jag Leon från sitt rum, han slocknade kring 15 och har sovit som en stock sen dess. Nu blir det mat (iallafall för barnen, känner mig inte så hungrig efter allt fikande) sen blir det bara mys framtill sängdags. Och vid den tiden är det dags för Robin att bege sig mot jobbet igen. Gääsp, nu orkar jag inte skriva mer men jag vill tacka våra familjer för en mysig första födelsedag för Leon:)


Födelsedagsmorgon.


Kalaseftermiddag.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis till Leon på hans födelsedag:) Hoppas ni fick en mysig dag:) kramar

Postat av: Ewe

Grattis till lillkillen!! :) Tänk vad tiden går!!

2010-11-14 @ 22:50:16
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/
Postat av: elin

Tänk, jag tyckte det var nyss jag fick ett glädjefyllt sms om att en "liten" kille kommit till världen! Ett helt år..Stort Grattis söta Leon!! :)

2010-11-16 @ 12:16:24
URL: http://mejelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback