Plask!

Idag har jag varit på arbetsförmedlingen och fixat en ny handlingsplan, nu när jag är inskriven igen (jippie!). Som tur är kommer jag inte att behöva komma in på ett bra tag då jag fortfarande är föräldraledig till i mitten på januari då Leon börjar dagis, och då får vi se om det blir skola för min del eller att vikariera ett tag. Hur som helst, efter mötet åkte vi direkt till edda för en eftermiddag i plurret, och det var väldigt uppskattat av barnen. Leon hade världens största smile på läpparna under hela vistelsen och Tuva busade på som vanligt och tränade på att simma:) Det var ett bra tag sen vi var där sist men nu ska det inte dröja lika länge till nästa!

Nu blir det Biggest Loser-final!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback