Äntliigen!

Äntligen är projekt nere-toan igång! Idag har jag skruvat ner alla hemska möbler därinne och ikväll har jag slitit och slipat bård. Tror nog att spackling av alla hål får ske imorgon för jag blev riktigt seg nu och Robin är ute i kylan och lagar sin arbetsbil som läcker olja. Imorgon har vi fullspäckat schema känns det som - lämna Tuva på dagis, byta tillbaka till sommardäck på bilen för att sen kunna lämna i vinterdäcksfälgarna för montering av sprillernya, besiktning mitt på dagen, hämta Tuva, busa, mysa, natta barn och sen jobba med toan! Blir nog en bra dag iallafall, känns rätt bra att uträtta en massa nödvändigheter även om de inte är speciellt roliga i sig.


Mumsiga toan! Kändes så jäkla bra att demolera den idag!
Det antar jag att ni förstår?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback