Bländande vitt

Jag var lite optimistisk i förrgår när jag trodde att vi skulle hinna påbörja målandet av toaletten. Jag tänkte att en vända med grovisen och sen en med trasan skulle räcka men ack så fel jag hade. För det första var det slipdamm i förbannelse och för det andra så hade jag totalt glömt bort att handfatet skulle nermonteras, duschkabinen plockas ut och det värsta - rensa avloppet under den! Jag säger bara fy faan! Det måste vara bland det äckligaste jag någonsin sett. Kan ju inte påstå att man rensar det ofta då man måste flytta på hela schabraket för att komma åt. Men jag hade tur som slapp göra det, bara att titta på det och känna lukten fick mig nästan att kräkas! Hur som helst så målade vi första vändan igårkväll, och imorse var jag och köpte mer färg så idag har jag målat varv 2 och 3 i både tak och på väggar och förhoppningsvis ska det räcka. Nu är det bländande vitt därinne, äntligen är den grisrosaäckliga färgen veck! Om en vecka är det golvets tur att få sig en välbehövlig makeover, då är Robin långledig i en hel vecka så då finns det tid för det:)



Kommentarer
Postat av: anita lundberg

Vi älskar er, allt det det ni gör, och allt det ni står för. Ni jobbar på. Älskar er!!!!!!!!! Mamman o pappa

2010-10-30 @ 00:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback