Bus & mys

Mami ringde vid 11 imorse och frågade om jag ville haka med på stan en sväng, och det ville jag. Hon skulle kolla byxor och hittade det plus lite andra saker. Jag blev ett duschdraperi och en tröja rikare, tack vare finmamma! Vi avslutade turen med ett stopp på Solsystemet;)
Nu sitter jag och funderar på om jag ska ta itu med maten så middagen inte behöver bli alltför sen. Vi har ju bokat en gympasal ikväll mellan 17.30-20.00 så vi har bjudit in några barn och föräldrar för en massa bus och lek! Det kommer nog att vara uppskattat:) Efter det ska Tuva till farmor och sova över där, och det ser hon mer än framemot! Robin ska umgås med sin bror ikväll, ta några öl och så innan han och Malin åker till Australien (om typ 16 dagar!). HJÄLP! Tiden har gått så fruktansvärt fort! Tycker det är både kul och modigt av dom att åka och jag vet att det kommer att gå bra men lite vemodigt kommer det att kännas då jag vet att det kan vara ett år tills nästa gång vi ses. Men jag ska umgås med henne ikväll, tillsammans med Sandra och Bea (hemma hos Bea). Jag tar med mig Leon så han får somna där medan vi ser film och myser:)

Nu undrar Tuva när maten är klar så det är väl bäst att börja med den då:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback