Hej mitt vinterland

Snön ligger kvar efter gårdagens rätt oväntade väder. Känner mig inte alls peppad på snö och hoppas att den försvinner och väntar ett tag till innan den kommer tillbaka (sisådär lagom till julafton). Jag vill få njuta av hösten och till den hör inte snön till tycker jag! Snart ska vi ut och leka med Linn och barnen så jag har rotat fram vinterkläder, känns inte riktigt bra! Något som däremot känns ännu mindre bra är att min lilla bebis blev 11 månader igår! 11 månader!? Antar att tiden går fort när man har roligt, som dom brukar säga, men att det bara är en månad kvar till ettårsdagen ger mig en klump i magen.


Kommentarer
Postat av: Ewe

Det måste vara mycket kallare i stan för här i Hamn är ingen snö kvar!



Ojoj! Ja.. tiden går fort, vare sig man har roligt eller inte! Jag tycker att tiden går fortare ju äldre man blir :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback