Lugnt

Oj vad lugnt det blev här hemma. Efter en morgon fylld med bus och spring och dammsugande så blev det väldigt tyst och lugnt nu när Leon sover och Tuva sitter här bredvid och ser på Monsters Inc. Undra vad denna fredag har att erbjuda, hoppas på nått skoj iallafall. Robin jobbar ju till 22 ikväll men han sover där och börjar köra tidigt imorgonbitti i stället, vilket är mer än bra för jag gillar inte när han sitter och kör mitt i natten efter ett 17 timmars arbetspass! Jag får hur som helst sällskap av Linn ikväll så jag överlever;)

Just ja, glömde skriva om fotograferingen igår. Leon fick också vara med så det blev ett syskonkort och ett enskilt på var och en. Och det gick faktiskt över förväntan! Det svåraste var såklart syskonkortet, ju fler på samma bild desto svårare. Inte lätt att få båda att sitta still, titta framåt, se glada ut, inte flaxa med armarna och inte stoppa fingrarna i munnen men det blev bra ändå:)

Nu väntar en välbehövlig dusch innan vi ska ta tag i dagens bestyr (vad det nu kan vara)!

Kommentarer
Postat av: Ewe

Du får gärna lägga upp dom bilderna sen när du får dom :) Det är så mysigt med bilder på dom! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback