Rött vs. grönt

Herregud vad jag uppe fortfarande!? Jag är trött, snorig, hostig, i stort behov av sömn med andra ord och ändå sitter jag här! Har haft sällskap av Linn ikväll men hon for för en timme sen och sedan dess har jag "målat" på datorn och försökt klura ut vilken färg Tuva ska få på sitt rum den här gången (tredje gången gillt kanske?). Det har lutat åt rött men nu vet jag inte, gillar grönt, äppelgrönt...den tål att kluras lite mer på. Vad säger ni?

Idag har jag föresten fått dagisbilden på Tuva i mobilen och hon blev jättefin! Sötgumman! Ringde dit och bad dem skicka de andra två bilderna också (Leons och syskonbilden) och det skulle dom göra. Hoppas att dom kommer imorgon för jag hatar att vänta:P

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback